Asiakastyytyväisyytemme jatkuu erinomaisella tasolla

BDO on yksi maailman johtavista tilintarkastus- ja asiantuntijaorganisaatioista, joka auttaa asiakkaitaan menestymään niin yksityis- kuin julkissektorilla. Toteutimme keväällä 2025 vuosittaisen asiakastyytyväisyystutkimuksemme varmistaaksemme toimintamme sekä palveluidemme korkean laadun. Peräti 93 % vastanneista antaa BDO:lle yleisarvosanaksi erinomaisen tai hyvän.

Tutkimuksen mukaan BDO:n selkeinä vahvuuksina jatkavat asiantuntemus, ammattitaito, luotettavuus ja täsmällisyys. Myös yhteistyön sujuvuus saa kiitosta. 

“Pitkällä aikavälillä on tottunut siihen, että siellä on laadukas palvelu riippumatta siitä, mistä toiminnosta on kysymys.”

”Kommunikointi toimii, kysymyksiin vastataan erittäin nopeasti ja aikataulut pitää” 

Otteita asiakastyytyväisyyskyselyn avoimista vastauksista

NPS pysyi viime vuoden erinomaisessa lukemassa 

Suositteluindeksimme eli NPS-lukumme, on viime vuoden tapaan 68 joka vastaa erinomaista tulosta. Vastauksissa suositteluun johtaneiksi syiksi mainitaan erityisesti yhteistyö asiakasvastuullisen kanssa sekä BDO:n asiantuntijoiden ammattitaito, josta yli 70 % vastaajista antaa korkeimman mahdollisen arvosanan. Erinomaisia arvioita saavat myös raportoinnin laatu, yhteistyö muun tiimin kanssa, luotettavuutemme sekä aikataulujen pitävyys. 

” Sieltä saa nopeasti laadukasta apua aina tarpeen tullen ja myös kommunikaatio toimii hyvin” 

“Yhteistyö vastuullisen kanssa sujuu hyvin. Yhteistyö ei ole vain tarkastamista vaan yhteistä päämäärää palvelevaa.” 

Otteita asiakastyytyväisyyskyselyn avoimista vastauksista

Yleisarvosanamme kohosi viime vuodesta 

Peräti 93 % vastaajista antaa BDO:lle yleisarvosanaksi erinomaisen tai hyvän, mikä on 3 prosenttiyksikön nousu viime vuodesta. Asteikolla 1-5 BDO:n yleisarvosana on 4,46, mikä on niin ikään parannus viime vuoden lukuun 4,28. 

"Olemme erittäin tyytyväisiä siihen, että asiakkaamme kokevat yhteistyön kanssamme asiantuntevana, sujuvana ja luotettavana. Viime vuodesta kohonnut yleisarvosana kertoo, että olemme oikealla tiellä – se motivoi meitä jatkamaan tinkimättömästi laadukkaan ja asiakaslähtöisen palvelun kehittämistä.”, kertoo BDO:n toimitusjohtaja Taneli Mustonen.

Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää BDO:n asiakkaiden tyytyväisyyttä yhtiömme toimintaan ja prosesseihin. Tutkimus toteutettiin keväällä 2025.