Laadunvarmennus
Tilintarkastuksen korkea laatu ja erinomainen asiakaspalvelu ovat meille kunnia-asia. Tilintarkastus suoritetaan tilintarkastuksen ammatillisten standardien mukaisesti ja asiakaspalvelumme lähtökohtiin kuuluvat moitteeton tavoitettavuus ja joustavuus.
Työmme laadun perusta on kokenut ja ammattitaitoinen henkilökuntamme: asiakasvastuullinen tilintarkastaja osallistuu itse tarkastustyöhön ja valvoo koko tarkastusryhmän työtä varmistaen siten tarkastussuunnitelman toteutumisen. Periaatteenamme on, että pitkien asiakassuhteiden aikana toimeksiantojen toteutusta rasittavat henkilövaihdokset minimoidaan.
Tilintarkastusyhteisöjen hallintoa, toimintaperiaatteita ja omistusta säännellään kattavasti sekä lainsäädännössä että määräyksien ja alan standardien kautta. Olemme kehittäneet tilintarkastuksen laadunvalvontaohjelman tilintarkastuksen kansainvälisten standardien mukaisesti. Laadunvalvontaohjelmamme avulla varmistamme hyvän tilintarkastustavan ja sovittujen menettelytapojen noudattamisen tilintarkastajien työssä.
Kehitämme jatkuvasti uusia toimintatapoja ja ohjeita tarkastustyön työkaluiksi. Tilintarkastuksen hyviä menettelytapoja edistetään yhtiön sisäisten laadunvarmistuskäyntien avulla.
Tilintarkastajamme osallistuvat säännöllisesti KHT-, JHTT/JHT- ja HT-tilintarkastajien ulkoiseen laadunvarmistukseen. Myös kansainvälinen BDO valvoo työmme laatua sisäisin raportointivelvoittein ja tarkastuskäynnein.